جذابترین مقاصد گردشگری داخلی و خارجی به همراه تورهای متنوع

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

جاهای دیدنی تفلیس

جاذبه های گردشگری تفلیس را نباید از دست بدهید هر زمان که با تور تفلیس سفر کردید از دیدنی های تفلیس که در این مطلب به آنها اشاره می کنیم بازدید نماییدمیدان آزادی و خیابان روستاولی تفلیس گرجستان, دریاچه لیسی (Lisi Lake),محله حمام ها تفلیس گرجستان, پارک آبی تفلیس گرجستان (آکوا پارک), کلیسای صخره ای گرجستان, پارک ریکه تفلیس گرجستان (Rike park ), پل صلح, کلیسای جامع تثلیث, شهر سیقناقی, شهر سنگی اوپلیستیخه(uplistsikhe) از مناطق دیدنی گرجستان هستند که هر یک به نوبه خود شما را شگفت زده خواهد کرد.

تور باتومی

تور باتومی برای گشت و گذار در کافه های ساحلی و قدم زدن در بلوار باتومی  یا همان»باتومیس بلواری» بهترین انتخاب است. تور گرجستان باتومی یا تور تفلیس باتومی که از تورهای ترکیبی پرطرفدار در بین مسافران است

مراکز خرید تفلیس

در تفلیس مراکز خرید زیادی وجود دارد اگر به دنبال مراکز خرید با برند های مختلف و معتبر هستید تفلیس مال Tbilisi Mall انتخاب خوبی خواهد بود. مرانی مال  Merani mall که در خیابان روستاولی نیز با اینکه مرکز خرید کوچکی است اما مجهز و جذاب خواهد بود. مرکز خرید ایست پونت East Point, مرکز خرید گالریا تفلیس Galleria Tbilisi نیز از دیگر مراکز خرید تفلیس هستند

اگر قصد خرید در گرجستان را دارید و تور ترکیبی تفلیس باتومی را انتخاب کرده اید توجه داشته باشید تفلیس جای مناسب تری برای خرید نسبت به باتومی می باشد.

آژانس مسافرتی آرشان پرواز مجری مستقیم تور گرجستان بهترین قیمت تور گرجستان را در پکیج های ویژه تور تفلیس، تور باتومی و تور ترکیبی تفلیس باتومی ارایه کرده تا بهترین سفر گرجستان خود را با تورهای آرشان پرواز تجربه کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

باتومی یا تفلیس؟کدام بهتر است؟

در تور گرجستان، شهر تفلیس و باتومی 2 شهر بسیار مهم و دیدنی به شمار میرود. تفلیس یزرگترین شهر گرجستان و مرکز تجاری اداری این کشور است و حدود 2 میلیون جمعیت دارد جاذبه های فرهنگی-تاریخی این شهر خیره کننده و حیرت انگیز است. بعد از تفلیس شهر باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که در جنوب غربی گرجستان و کنار سواحل دریای سیاه قرار گرفته است. اگر برای استفاده از ساحل و دریا تور گرجستان را انتخاب کرده اید شهر باتومی می تواند بهترین انتخاب باشد.

تور گرجستان لحظه آخری

تور لحظه آخری گرجستان شامل  تور ارزان گرجستان و بهترین قیمت تورهای گرجستان است که با پرواز ایرلاین های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. اقامت در بهترین هتل های گرجستان مانند هتل پولو polo گرجستان, هتل بتلم, هتل ویولیک, هتل اتو, هتل گرین کویین، هتل الگانس و...  همچنین بازدید از جاهای دیدنی گرجستان با مناسب ترین قیمت در پکیج های آرشان پرواز در نظر گرفته شده است.

آب و هوای گرجستان

بهترین زمان برای سفر به گرجستان با تور تفلیس باتومی فصل بهار و تابستان است. آب وهوای گرجستان به دلیل نزدیکی به کوه در فصل بهار کاملا معتدل است اما احتمال بارش باران های بهاری زیاد است. درجه هوای تفلیس در تابستان معمولا بین 20 تا 30 درجه است و اگر به هوای گرم و مرطوب علاقه ندارید، بهتر است در این فصل به تفلیس سفر نکنید.

هفت رنگ پاییز در گرجستان شهرت دارد اگر از سرمای هوا لذت می برید و به ورزشهای زمستانی علاقه مند هستید پاییز و زمستان بهترین زمان سفر با تور گرجستان پاییز 96 است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

دیدنی های بالی

دیدنیهای بالی و جاذبه های گردشگری این منطقه بسیار زیاد است معابد، پارک آبی، فستیوال ها و رویدادهای فصلی خاص، بازارچه ها و... همه از جذابیت های سفر با تور بالی است. معبد تانا لوط (Pura Tanah Lot), کوه باتور (Mount Batur), معبد اولوواتو (Uluwatu), جنگل میمون یوبود, مزارع پلکانی برنج, پارک آبی واتروبوم (Waterbom), معبد اولون دانو براتان (Ulun Danu Bratan), خرید در سمینیاک (Seminyak), ساحل کوتا (Kuta), جزایر Nusa, دره‌ی Sidemen, آبشار  Sekumpul, معبد تیرتا امپول (Tirta Empul Temple) نیز تنها نمونه هایی از جاذبه های گردشگری بالی هستند.

غذاهای بالی

زمانی که با تور بالی سفر می کنید حتما دغدغه غذا را خواهید داشت اینکه خوردن چه غذاهایی بهتر است، قطعا در این شهر نیز مانند سایر نقاط جهان فست فودها و رستوران های شناخته شده شعبه دارند اما همه لذت سفر به غذاهای محلی است. ساتای (satay) غذایی است که با گوشت کبابی و سس پر ادویه, ناسی آیام (Nasi Ayam) و ناسی کامپور (Nasi Campur) برنج سفید به همراه غذاهای دیگر و سبزیجات, ببک (Bebek) و آیام بتوتو (Ayam Betutu) که مرغ یا اردک شکم پر, غذای دریایی منطقه جیمباران (Jimbaran) ماهی گریل شده و کبابی و انوع غذاهای دریایی است, لاوار (Lawar)که شامل گوشت چرخ کرده، سبزیجات، پودر نارگیل و انواع ادویه‌های محلی است و ناسی گورنگ (Nasi Goreng) که از برنج سرخ شده و گوشت تشکیل شده است غذاهای محلی بالی هستند.

رزرو هتل در بالی

رزرو هتل بالی شاید چندان کار آسانی نباشد زیرا در هر بخش از بالی صدها هتل لوکس سه، چهار و پنج ستاره قرار دارد که بررسی امکانات هرکدام از آنها شاید کار آسانی نباشد. بهترین راه حل برای این موضوع مراجعه به پکیج های ویژه تور بالی در وبسایت آرشان پرواز است که لیست کاملی از هتل های منطقه بالی را به همراه امکاناتی که ارایه میدهند تهیه کرده تا بهترین انتخاب را در پکیج های خود داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

تور بالی و مهمترین اطلاعات گردشگری

تور بالی یکی از منحصر به فرد ترین سفرهایی است اگر شما نیز از جمله گردشگرانی هستید که بالی را برای اقامت انتخاب کرده اید بدانید که تفریحات آبی در کناره جاذبه های گردشگری تاریخی و اقامت در هتل های لوکس و لاکچری در کنار سواحل بکر را تجربه خواهید کرد. پس با آژانس مسافرتی آرشان پرواز همراه باشید تا هر آنچه لازم است از بالی بدانید را به شما بگوییم.

آب و هوای بالی

بالی در نزدیکی خط استوا قرار دارد بنابراین دارای آب و هوای گرم و استوایی است که باعث جلب توجه گردشگران شده است. میانگین دمای هوای سالانه در بالی بین 26 تا 27 درجه و میزان رطوبت حدود 85 تا 90 درصد است.

هزینه‌ی محل اقامت در بالی

بالی هم هتل آپارتمان های بسیار ارزان و خانه های اشتراکی است و هم هتل های بسیار لوکس و لاکچری که هزینه های بسیار زیادی را باید برای آن پرداخت کنید. هتل آپارتمان های ارزان قیمت از شبی 120 تا 200 هزار روپیه متغیر هستند و هتل های لوکس و لاکچری هم معمولا بیش از 10 میلیون روپیه هزینه دارند. ولی هیچ جای نگرانی نیست زیرا آژانس آرشان پرواز پکیج های ویژه با بهترین قیمت تور بالی را برای مسافران همراه با بلیط هواپیما بالی و رزرو هتل بالی ارایه کرده است.

هزینه‌ی حمل و نقل عمومی در بالی

هزینه حمل و نقل در بالی ارزان است اما توجه داشته باشید قبل از سفر در هر نقطه از بالی حتما میزان کرایه را با راننده حساب کنید و بعد به سمت مقصد حرکت کنید. در نظر داشته باشید اپیلیکیشن های زیادی مانند گرب (grab) هم هستند که با قیمت مناسبی به شما خدمات حمل و نقل ارایه می دهند.

هزینه‌ و قیمت غذا در بالی

قیمت غذا در بالی زیاد نیست معمولا زمانی که شما با تور بالی سفر می کنید صبحانه به صورت رایگان در نظر گرفته می شود برای هر وعده اصلی هم حدود 125 هزار روپیه هزینه خواهید کرد. مواد غذایی که به صورت محلی وجود دارند ارزان قیمت و مواد غذایی صادراتی با قیمت بالاتری ارایه می شوند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour
میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


تبلیغات کلیکی گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

بهترین مبلمان اداری
مبلمان اداری لوکس آفن
www.afn-furniture.com

best hotel tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی سینه
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه سازی نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

برگزاری مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

نصب کف کاذب
نصب کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

برگزاری مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

رفع بوی بد فاضلاب
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

قیمت ردیاب خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی زیبایی پلک
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

موارد استفاده از دستگاه برش لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور آنتالیا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

پودر آببند بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عوارض تزریق ژل
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

باغ عروسی
تشریفات و خدمات مجالس ملل
www.melalceremony.com

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی انبار
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان