جذابترین مقاصد گردشگری داخلی و خارجی به همراه تورهای متنوع

۱۲ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

پارادایز ایزلند ریزورت

از ویژگی های این هتل استخر رو باز، رستوران های متعدد، سالن بدنسازی، لوازم غواصی، بار، تنیس و غیره میباشد. اتاق های هتل ویلایی و روی آب بوده و رو به اقیانوس هند قرار گرفته است. پارادایز ایزلند مالدیو تنها 20 دقیقه بوسیله قاق های موتوری تا فرودگاه بین المللی ماله فاصله دارد. رستوران های هتل پارادایز غذاهای متنوعی را ارئه میدهند از جمله غذاهای ایتالیایی و ژاپنی که پیشنهاد میشود حتما آنها را تجربه کنید.


پارادایز ایزلند ریزورت دارای امکاناتی نظیر استخر سرباز - باربیکیو - ورزش های آبی (غیر موتوری) - غواصی - راکت بال - قایقرانی - جکوزی - موج سواری - بیلیارد - پینگ پنگ - زمین بازی - تنیس - سونا - ماساژ - باشگاه بدنسازی - خشکشویی - خدمات دربان - خدمات 24 ساعته در اتاق - صندوق امانات - تبدیل ارز - رستوران - رستوران با منوی ناهار - بار - بوفه رستوران - مرکز تجاری - فکس - فتوکپی - سیستم تهویه هوا - اتاق های VIP - فروشگاه برای سوغات - تراس - ورزش های آبی (موتوری) - صید ماهی - اینترنت بیسیم رایگان در لابی - اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها - سالن همایش - سالن پذیرایی - سرویس اتاق دارا می باشد
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاذبه های گردشگری مالدیو و تور مالدیو به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.arshantour.net
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

دنپاسار در بالی

مرکز عمده خرید در Denpasar عبارت است از منطقه Pasar Badung که بازار عظیمی در کنار رودخانه است. اینجا یک مجموعه پر از تکاپو با ساختار چند طبقه از فروشگاه‌ها و دکه‌هایی است که هر چیزی از ماهی‌های تازه، آب‌میوه‌ها و سبزیجات معطر گرفته تا تندیس‌ها و صنایع دستی اهالی بالی و جاوه در آن به فروش می‌رسد.ساحل مقابل رودخانه، مجموعه  Kumbasari، منزل‌گاه بسیاری از فروشگاه‌های کوچک است که لباس‌های طرح‌دار ارزان قیمت، جواهرات، نقره‌جات و عتیقه‌جات مشکوک و ناچیز را به فروش می‌رسانند.برای خرده فروشی‌های به سبک بین‌المللی، Denpasar  همچنین چندین فروشگاه زنجیره‌ای مدرن و مجهز به تهویه مطبوع مثل New Dewata Ayu و Matahari که در Dewi Sartika Jalan مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند دارد. خارج از شهر، صنایع دستی Kriya Sanggraha در شرقی‌ترین حومه  Topathi و در هشت کیلومتری مرکز شهر مجموعه عظیمی از تمام محصولات صنایع دستی بالی را در خود جای داده است.البته قیمت‌ها در اینجا همگی ثابت هستند. با این‌حال، اکثر فروشگاه‌های خارق‌العاده بالی در Denpasar نیستند بلکه در تفریح‌گاه‌های  ساحلی در Katu و Sanur، یا در  Ubud قرار دارند که همگی کمتر از یک ساعت تا شهر فاصله دارند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور بالی نوروز 96 و تور لحظه آخری بالی به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.arshantour.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

خرید در بالی

بالی محلی برای خرید و فروش های تماشایی نیز هست؛ افرادی که لب ساحل بساط می کنند و اجناس خود را می فروشند، کوچه ها و پس کوچه های تنگ و تو در تو و پر از اجناس و کالاهای رنگارنگ. در بالی همه چیز میتوان یافت. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد !
تقریبا هر بخش از بالی بازار سنتی خود را دارد، مانند: بازار کومباساری در دنپاسار، بازار هنر در کوتا و بازار سانور در جالان دانائو تامبلینگان.اجناس محبوب بالی شامل: لباس های باتیک که هنر دستی روستائیان این جزیره است، انواع صنایع دستی چوبی ، استخانی و یا بامبو، آثار هنری و دکوری مدرن، اجناس چرمی، تخته های دست ساز بسیار معروف موج سواری، عروسک های خیمه شب بازی و جواهرات نقره ای. اگر علاقه ای به بحث کردن و چانه زدن با فروشندگان خیابانی ندارید، به فروشگاه های بزرگی مانند: دیسکاوری یا گالریا سری بزنید. البته فروشگاه هایی هم وجود دارد که از پرداخت هزینه های گمرک معافند و طیف گسترده ای از پوشاک برندهای معروف را می فروشند. خرید از این فروشگاه ها برای همگان آزاد است اما تحویل اجناس خریداری شده فقط در فرودگاه و به هنگام خروج از بالی امکان پذیر می باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جاذبه های گردشگری بالی و تور بالی به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.arshantour.net
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

سان ایزلند ریزورت مالدیو

فاصله این هتل تا فرودگاه ماله به 62 مایل میرسد، اتاق های موجود در هتل سان ایزلند رو به اقیانوس هند است، از این رو دارای منظره ی بسیار زیبا و دلنشینی نیز می باشد. تعداد اتاق های هتل 426 عدد بوده که حدود 136 عدد آن از اتاق های استاندارد تشکیل شده است.هتل سان ایزلند رستوران های بسیاری با غذاهای متنوع بین المللی دارد از جمله رستوران مانیا که سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می شود. این هتل امکاناتی همچون استخر، ساحل اختصاصی و ورزش های آبی موتوری و غیر موتوری را دارد.


هتل سان ایزلند ریزورت امکاناتی نظیر تراس - استخر سرباز - بار - رستوران - تبدیل ارز - خدمات 24 ساعته در اتاق - کتابخانه - باربیکیو - ورزش های آبی (غیر موتوری) - زمین گلف - راکت بال - غواصی - قایقرانی - اجاره دوچرخه - جکوزی - دارت - موج سواری - بیلیارد - پینگ پنگ - سونا - باشگاه بدنسازی - ماساژ - صید ماهی - فکس - فتوکپی - خشکشویی - بوفه رستوران - رستوران با منوی ناهار - مرکز خرید - سیستم تهویه هوا - فروشگاه برای سوغات - ناهار بسته بندی شده - شاتل فرودگاه دارا می باشد
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور مالدیو نوروز 96 و تور لحظه آخری مالدیو به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.arshantour.net
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

راه آهن چین

راه‌آهن چین بسیار عظیم و طولانی است. پس از ایالات متحده بزرگ‌ترین خط ریل در کشور چین وجود دارد که طول آن 120 هزار کیلومتر است. چین صاحب بیشترین نسبت مسافر به ازای هر کیلومتر ریل دارا می باشد طبق آمار سال 2013 حدود 1.060 میلیارد نفر از خطوط راه‌آهن چین استفاده کرده‌اند. طبیعت زیبای چین نیز نگاه بسیاری از عکاسان را به خود جلب کرده و برخی تلاش کرده‌اند تا تصاویری زیبا از راه آهن چین ثبت کنند
 

مناظر دیدنی راه آهن چین

پل تووِنگای –ژین‌ژیانگ جنوبی 
وانگ وی عکاس مفروف می‌گوید:  مشاهده قطار و راه‌آهن و کهکشان در یک عکس زیبا است. معمولا وقتی که قرار است از کهکشان عکاسی کنید نباید ماه در کادر باشد، زیرا نور آن ستاره‌ها را محو خواهد کرد. من گاه‌شمار قمری را نگاه کردم و فهمیدم که بهترین زمان برای عکاسی ساعت 5 صبح روز 10 سپتامبر است.
زمین چهره دانژیا – صحرای گوبی، ژینژیانگ جنوبی 
وقتی قطار در صحرای گوبی حرکت می‌کند، حوصله مسافران سر می‌رود. اما زمین چهره (لندفورم) دانژیا حال همه را جا می‌آورد. تمامی این کوه‌ها به صورت طبیعی به این شکل درآمده‌اند.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور چین و تور لحظه آخری چین به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.arshantour.net
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

با تور چین به دیدن معبد لاما بروید

معبد لاما که با نام کاخ یونگه نیز شناخته می‌شود، بزرگ‌ترین و سالم‌ترین صومعه لاما در شهر پکن است. معبد لاما که در سال 1964 ساخته شد، محل سکونت امپراطور یونگ ژنگ بود که چندین سال پس از مرگ او و در سال 1744 به صومعه لاما تبدیل شد. برای بازدید ار این صومعه لاما می توانید با تور چین نوروز 96 یه چین سفر کنید

درباره صومعه لاما بیشتر بدانید

معبد لاما که حدود 66400 متر مربع وسعت دارد شامل: دروازه معبد شینتو ، تالار بزرگ ، تالار یونگ یو، تالار فالون  و تالار شادی بیکران  می‌باشد. دیواره‌های این معبد به نقش‌های حکاکی شده مزین است و سنگ فرش داخلی آن به سمت تالار اصلی منتهی می‌شود. درختان سرو و کاج همیشه سبز این معبد نقش بسزایی در ایجاد حس معنویت و آرامش در فضای این معبد ایفا می‌کنند. کاخ یونگه خصوصیات بارزی از اقوام مختلف از جمله؛ منچوری‌ها، قوم هان، مغولستان و تبت را در خود جای داده است.
در حیاط جنوبی، سه مقبره تاریخی، یک نقاشی دیواری بسیار بزرگ و دو شیر سنگی وجود دارند که پس از گذشتن از مقبره‌های تاریخی و با عبور از پیاده روی سنگ فرش شده به دروازه کاخ لاما در قسمت شمالی می‌رسید. داخل دروازه، و در هر دو سمت برج طبل و برج ناقوس را خواهید دید. در کنار برج طبل، یک تشت مسی بزرگ با وزن 8 تن قرار دارد که در گذشته برای پخت خوراکی مخصوص از آن استفاده می‌شده است. در شمال معبد، یک لوح هشت ضلعی قرار دارد که روی آن تاریخچه معبد لاما نوشته شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور چین و جاذبه گردشگری چین به وبسایت زیر مراجعه کنید
www.arshantour.net
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

با تور مالدیو به هتل آرنا(Arena Beach Hotel) بروید

 هتل آرنا با خدمات عالی خود پذیرای مهمانان می باشد. این هتل ساحلی اقامتی مقرون به صرفه را به میهمانان ارائه می دهد.موقعیت این هتل، دسترسی به اماکن توریستی را آسان ساخته است.اتاق های پاکیزه این هتل بهترین مکان برای استراحت و آرامش می باشند.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود.امکانات رفاهی هتل شامل امکانات ورزش های آبی در سایت هتل ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، شیرجه ، غواصی ، کنار ساحل می باشد.ارائه خدمات نگهداری از اطفال و وجود زمین بازی مخصوص کودکان، سفر شما و دلبندانتان را به روزهای به یاد ماندنی تبدیل خواهد کرد.

این هتل دارای 19 اتاق می باشد.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود می باشد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.میهمانان می توانند در فعالیت هایی نظیر قایقرانی با کانو، موج سواری، ماهیگیری، غواصی شرکت کنند.بعد از یک روز کاری و یا گردش در شهر سری به رستوران هتل زده ؛ از غذای خوشمزه آن میل کنید.مسافران محترم می توانند بر حسب سلیقه از امکانات رستوران و مراکز پذیرایی آن برخوردار شوند.کارکنان هتل آرنا به انگلیسی و ایتالیایی صحبت می کنند.این هتل با داشتن سیستم اینترنت وایرلس وای فای با کیفیت عالی و به صورت رایگان در خدمت میهمانان گرامی می باشد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور مالدیو و تور مالدیو نوروز 96و مشاهده هتل های مالدیو به وبسایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

جاذبه های تماشایی بالی (قسمت دوم)

اوبود مرکز فرهنگی بالی

بسیاری مدعی هستند که اوبود با داشتن رستوران ‌هایی که غذاهای گیاهی سرو می‌کنند و استودیوهای یوگا با سبک و سیاق غربی تبدیل به شهری هیپی‌ مانند شده است. اما اگر در بالی عمیق ‌تر به گشت و گذار بپردازید، به قلب فرهنگی این جزیره خواهید رسید که دارای زیبایی طبیعی بی ‌نظیری نیز هست. می‌توانید یک اسکوتر اجاره کنید و با آن به فروشگاه ‌های هنرهای دستی محلی و سرسبزترین و پهناورترین شالیزارهایی که تا به حال دیده‌اید بروید.

یادگیری موج‌ سواری در ساحل کوتا

بسیاری از سواحل، از لحاظ زیبایی با ساحل کوتا برابری می‌کنند. با این وجود، ساحل کوتا هنوز هم در زمره برترین جاذبه‌ های گردشگری در بالی محسوب می‌شود. قبول دارم که این شهر زندگی شبانه پر جنب‌ و جوشی دارد اما سواحل آن برای یاد گرفتن موج ‌سواری بسیار عالی و آرامش ‌بخش هستند.این شهر به فرودگاه بسیار نزدیک است و هنگام سفر به جایی دیگر، قدر این نعمت را خواهید دانست. گزینه دیگر، رفتن به ساحل در همان حوالی است. این ساحل زیباتر و از سرزندگی بیشتری برخوردار است و همچنین مملو است از افراد مهربان محلی. بهترین کار این است که یک تخته موج ‌سواری بردارید و به تفریح روی امواج آرام بپردازید اما مبتدیان بهتر است قبل و بعد از طوفان، سراغ این سواحل نروند چرا که این سواحل امواج خروشان و خطرناکی می‌توانند داشته باشد.

لذت ‌بخش‌ترین لحظات در بالی، یادآور ماه ‌عسل‌ های رومانتیک هستند و احساس رهایی را برای انسان به ارمغان می‌آورند. این جزیره آنقدر منحصربه فرد است که حتی برخی از مسافرین فکر می‌کنند بالی یک کشور مستقل است! اما واقعیت این است که بالی بخشی از اندونزی است و مجموعه ‌ای است زیبا از فرهنگ‌ های قبیله ‌ای و البته دارای تاریخچه‌ای جالب. این جزیره با ویژگی ‌های منحصربه فرد خود آن چنان با اندونزی متفاوت است که باورتان نمی‌شود با با تور نوروزی بالی به دیدن این جزیره زیبا برید 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره توربالی و تور لحظه آخری بالی به وبسایت آژانسمسافرتی آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

با تور نوروزی چین به دیدن بودای بزرگ لشان بروید

بودای بزرگ لشان در بخش جنوبی استان سیچوان در چین، در نزدیکی شهر لشان قرار دارد و در دوران سلسله تانگ ساخته شده‌است، این بنا در کوهستان امی و در کنار یک رودخانه بنا شده و به عنوان بزرگترین پیکره سنگی بودا در جهان شناخته می‌شود.این مکان نخستین پرستشگاه بودایی است که در چین بنا شده و یکی از مهم ترین مکان‌های مقدس بودائیسم است.بودای بزرگ لشان در سال ۱۹۹۶ در میراث جهانی یونسکو ثبت شد. شما هم میهنان گرامی می توانید با تور نوروزی چین به دیدن این مجسمه زیبا بروید


درباره بودای بزرگ لشان بیشتر بدانیم



این تندیس که به آن سد هم گفته می‌شود، در محل تلاقی دو رودخانه و در دل رشته کوه شهر لیشان ساخته شده است و به کوه بودا نیز شهره است. بر همین اساس ضرب المثل محلی وجود دارد که می‌گوید: کوه یک بودا است و بودا یک کوه است.

این بنا در کوهستان امی و در کنار یک رودخانه بنا شده، به عنوان بزرگترین پیکره سنگی بودا در جهان شناخته می‌شود. این پیکره سنگی در مجموع ۱۰۲۱ تکه مو به آن وصل شده‌است. در روی پاهایش که هر کدام ۸٫۵ متر است به راحتی ۱۰۰ نفر جای می‌گیرند.جسمه غول پیکر بودای لیشان از لحاظ شهرت هم‌پای مجسمه‌های ایستاده بودا در بامیان افغانستان است. این مجسمه با شکوه حالت نشسته دارد. با تخریب مجسمه‌های بودا در افغانستان توسط طالبان، محافظت از مجسمه بودای لشان بیش از پیش اهمیت پیدا کرد.

ابعاد مجسمه لیشان عبارتند از:

ارتفاع : 71 متر

طول سر : 14.7 متر

طول گردن : 3 متر

طول گوش‌ها : 7 متر

طول دماغ : 5.6 متر

طول ابرو ها : 5.6 متر

طول چشم ها : 3.3 متر

طول دهان : 3.3 متر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور چین و تور لحظه آخری چین و مشاهده هتل های گوانگجو به وبسایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

هتل تاج اکزوتیکا اقامتگاه شما در تور مالدیو

هتل تاج اکزوتیکا یک تفرجگاه ساحلی است که در امتداد ساحل زیبای مالدیو قرار گرفته است. این مجموعه بسیار زیبا و کم نظیر، در مکانی دنج و آرام واقع شده و اطرافش را آب های شفاف و نیلگون و انواع گیاهان گرمسیری احاطه کرده است. تاج اکزوتیکا در یکی از بزرگترین دریاچه های مالدیو قرار دارد و این این هتل معتبر، عضو گروه هتل های کوچک برجسته جهان بشمار می رود این هتل تاکنون جوایزی نیز به دست آورده است و در آن می توان آمیزه ای جادویی از طبیعت زیبای جزیره در کنار بهترین سرویس های لوکس و مدرن را شاهد بود.

هتل تاج اکزوتیکا که در آن خدمات متنوعی از جمله سرو انواع غذاهای لذیذ، ورزش های آبی، تفریح و سرگرمی ارائه می شود و به همین دلیل، این مجموعه آبی به مکانی بسیار جذاب و منحصر به فرد تبدیل شده است.دسترسی به این تفرجگاه با استفاده از قایق های موتوری تندروی مجلل که 24 ساعته آماده به کار است، امکان پذیر می باشد و از فرودگاه بین المللی مالی فقط 15 دقیقه فاصله دارد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور مالدیو و تور لحظه آخری مالدیو و مشاهده هتل های مالدیو به وبسایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour
میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


تبلیغات کلیکی گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

بهترین مبلمان اداری
مبلمان اداری لوکس آفن
www.afn-furniture.com

best hotel tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی سینه
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه سازی نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

برگزاری مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

نصب کف کاذب
نصب کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

برگزاری مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

رفع بوی بد فاضلاب
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

قیمت ردیاب خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی زیبایی پلک
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

موارد استفاده از دستگاه برش لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور آنتالیا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

پودر آببند بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عوارض تزریق ژل
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

باغ عروسی
تشریفات و خدمات مجالس ملل
www.melalceremony.com

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی انبار
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان