اوبود مرکز فرهنگی بالی

بسیاری مدعی هستند که اوبود با داشتن رستوران ‌هایی که غذاهای گیاهی سرو می‌کنند و استودیوهای یوگا با سبک و سیاق غربی تبدیل به شهری هیپی‌ مانند شده است. اما اگر در بالی عمیق ‌تر به گشت و گذار بپردازید، به قلب فرهنگی این جزیره خواهید رسید که دارای زیبایی طبیعی بی ‌نظیری نیز هست. می‌توانید یک اسکوتر اجاره کنید و با آن به فروشگاه ‌های هنرهای دستی محلی و سرسبزترین و پهناورترین شالیزارهایی که تا به حال دیده‌اید بروید.

یادگیری موج‌ سواری در ساحل کوتا

بسیاری از سواحل، از لحاظ زیبایی با ساحل کوتا برابری می‌کنند. با این وجود، ساحل کوتا هنوز هم در زمره برترین جاذبه‌ های گردشگری در بالی محسوب می‌شود. قبول دارم که این شهر زندگی شبانه پر جنب‌ و جوشی دارد اما سواحل آن برای یاد گرفتن موج ‌سواری بسیار عالی و آرامش ‌بخش هستند.این شهر به فرودگاه بسیار نزدیک است و هنگام سفر به جایی دیگر، قدر این نعمت را خواهید دانست. گزینه دیگر، رفتن به ساحل در همان حوالی است. این ساحل زیباتر و از سرزندگی بیشتری برخوردار است و همچنین مملو است از افراد مهربان محلی. بهترین کار این است که یک تخته موج ‌سواری بردارید و به تفریح روی امواج آرام بپردازید اما مبتدیان بهتر است قبل و بعد از طوفان، سراغ این سواحل نروند چرا که این سواحل امواج خروشان و خطرناکی می‌توانند داشته باشد.

لذت ‌بخش‌ترین لحظات در بالی، یادآور ماه ‌عسل‌ های رومانتیک هستند و احساس رهایی را برای انسان به ارمغان می‌آورند. این جزیره آنقدر منحصربه فرد است که حتی برخی از مسافرین فکر می‌کنند بالی یک کشور مستقل است! اما واقعیت این است که بالی بخشی از اندونزی است و مجموعه ‌ای است زیبا از فرهنگ‌ های قبیله ‌ای و البته دارای تاریخچه‌ای جالب. این جزیره با ویژگی ‌های منحصربه فرد خود آن چنان با اندونزی متفاوت است که باورتان نمی‌شود با با تور نوروزی بالی به دیدن این جزیره زیبا برید 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره توربالی و تور لحظه آخری بالی به وبسایت آژانسمسافرتی آرشان پرواز مراجعه کنید

www.arshantour.net