همه چیز در مورد چین

چین سرزمینی است کهن و پهناور با افسانه های بسیار، با تور چین زمستان 96 به پر جمعیت ترین کشور جهان سفر کنید مسافران تور چین و تاجران به کشور چین لقب "سرزمین ممکن ها" داده اند چرا که هرچه تصور کنید مردمان سخت کوش چین به آن دست می یابند.این کشور پهناور که همه ساله پذیرای میلیون ها توریست از سراسر جهان است، چین امسال هم میزبان مسافران ازکشورهای مختلف منجمله ایران می باشد .کشور چین  دارای جاذبه های گردشگری مانند پکن،شانگهای ،دیوار چین،شهر ممنوعه وبسیاری دیگر می باشد برای بازدید از همه جاذبه های گردشگری چین می  توانید از تور چین نوروز 97 ویا سایرپکیج های ویژه سفر چین درآژانس مسافرتی آرشان تور بازدید فرمایید

 

غذاهای چین

طب سنتی چین در دنیا زبانزد خاص و عام بوده و این طب به خودی خود در فرهنگ و آداب وعده غذایی مردم چین تاثیر گذاشته است. غذا های چین به نوع خود یکی از جاذبه های گردشگری چین می باشد، خوراک های طبیعی و سالم که باعث بهبود و ارتقای سلامتی بدن می باشد. احتمالا تاکنون خبرهای ناخوشایند زیادی در مورد غذاهای چینی شنیده اید که اغلب شما را از سفر به این کشور منصرف می کند غذاهایی مانند سگ، سوسک، موش، کرم، رتیل و عقرب این غذاها در رستوران های معمولی سرو نمی شوند و آدم های معمولی از این غذاها نمی خورند. با این حال شاید غذا های چینی به با ذائقه ایرانی ها خوش نیاید که باعث دلسردی گردشگران از بازدید این کشور زیبا شود ولی خوشبختانه   رستوران های معروف دنیا مانند مک دونالد، KFC پیتزا هات، کینگ برگر در چین فعالیت می کنند می توانید به آنجا بروید و از خوردن غذایتان لذت ببرید. ولی حتماً یک بار از غذا های چینی استفاده کنید.

 

از جاذبه های گردشگری چین می توان به موارد زیر اشاره کرد .

جشنواره یخ و برف هاربین در چین

دمای هوا در طول این جشنواره یک ماهه تا 40- درجه می رسد. این دما حتی از دمای شهر ولادی وستک روسیه هم پایین تر است. در چنین دمایی برف و یخ به وفور یافت می شود و چینی ها به همین دلیل هرسال جشنواره ای را برگزار می کنند که شاید بتوان آن را یکی از 4 جشنواره بزرگ زمستانی جهان به شمار آورد.
تیم هایی از سراسر جهان با ساختن مجسمه های یخی بزرگ و خلاقانه به شکل انسان، منظره یا اشیا در مسابقه یخ و برف شرکت می کنند. بازدیدکنندگان همچنین می توانند در فعالیت های دیگری نظیر یخ نوردی شرکت کنند. گردشگران بسیاری با خرید تور چین به بازدید از این جشنواره بزرگ می روند.

 

غارهای ژیجین در چین

 

این غارهای عظیم الجثه مساحتی معادل 30000 متر مربع را پوشش داده و ارتفاع سقف آنها گاهی به 185 متر می رسد. اگرچه رودخانه ای که سال ها پیش این غارها را به وجود آورد دیگر جریان ندارد، هنوز نهرها و جریان های آب زیرزمینی راه خود را به سمت ساختارهای سنگی عجیب می پیمایند.

غارهای ژیجین در چین یکی از زیبا ترین غار های جهان است. این غار یکی از جاذبه های گردشگری است که دوست داران طبیعت به آنجا می روند. شما می توانید با خرید بلیط چین به بازدید از این غار زیبا بروید.