جذابترین مقاصد گردشگری داخلی و خارجی به همراه تورهای متنوع

۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

تور بالی یا پوکت؟

تور بالی و تور پوکت از سفر های پر طرفدار در بین مسافران و گردشگران است قیمت تور بالی با توجه به بلیط هواپیما و پکیج انتخابی از طرف مسافران معمولا متفاوت است. بالی در اندونزی بزرگترین کشور جزیره ای دنیا با پایتخت جاکارتا قرار دارد بیشترین در آمد بالی از صنعت توریسم است و مسافران زیادی را از امریکا و استرالیا به خود جذب می کند. شما نیز می توانید با انتخاب تور بالی مرداد 96، تور بالی شهریور 96 از آژانس مسافرتی آرشان پرواز به این جزیره رویایی سفر کنید.

اما مسئله ای که معمولا ذهن افراد را به خود مشغول می کند انتخاب بین چند مکان مسافرتی شبیه به هم است مثلا تور بالی یا تور پوکت اولین مسئله ای که باید به آن توجه کنید هزینه سفر به بالی است که از تور پوکت بیشتر خواهد بود مسئله بعدی سلیقه شما و فردی است که با او سفر می کنید اگر به دنبال جایی رمانتیک با شبهایی آرام و به دور از هیاهو هستید تور بالی تابستان 96 بهترین انتخاب شما خواهد بود اما اگر شب زنده داری و حضور در بین مردم را مدنظر دارید پوکت انتخاب مناسبی خواهد بود.

سواحل شنی و آرام با گرمای لذت بخش از خصوصیات پوکت و سواحل سنگی و تفریحات آبی متنوع در بالی از هیجان خاصی برخوردار است. بازدید از مناطق تاریخی، آتشفشان فعال، معابد زیبا و جذاب و طبیعت سرسبز و زمین های برنج ازجاذبه های گردشگری بالی است که با انتخاب تور بالی 96 می توانید از آن لذت ببرید.

اگر می خواهید از قیمت تور بالی 96، قیمت تور بالی تابستان 96، تور بالی زمستان 96 و تور لحظه آخری بالی مطلع شوید با مجری مستقیم تور ارزان بالی آژانس آرشان پرواز تماس بگیرید تا بهترین قیمت هتل، بلیط ارزان هواپیما و بهترین پکیج های مسافرتی تور بالی را به شما مکعرفی نماید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

تور مالدیو و ثبت زیباترین سفرنامه زندگی

تور مالدیو یا تور ماله هر کدام را انتخاب کنید فرقی ندارد اگر می خواهید بدانید مالدیو کجاست باید بگوییم ماله پایتخت مالدیو از جزایر اقیانوس هند است که در جنوب غربی کرانه‌های هندوستان قرار گرفته و کوتاهترین فاصلهٔ آن تا کرانه‌های هند،۶۰۰ کیلومتر است. صرف نظر از زمان توقف ترانزیت در دوحه ویا  هر کشور دیگر طول پرواز از تهران تا ماله حدود 6 ساعت می باشد که ساعت ماله حدود 1 ساعت و نیم با تهران اختلاف دارد که شما برای سفر به این جزیره رویایی با استفاده از تور مالدیو و اطلاع از قیمت تور مالدیو، تور ارزان قیمت مالدیو، بلیط ارزان تور ماله، تور لحظه آخری مالدیو، قیمتتور مالدیو تابستان 96، هتل های مالدیو با آژانس مسافرتی آرشان پرواز همراه باشید

جاذبه های گردشگری مالدیو

مرداب های زلال و کم عمق فیروزه ای رنگ، سواحل با شن های سفید، سفر باقایق های تفریحی و هواپیماهای دریایی، ورزشهای آبی، موزه ملی و کاخ ریاست جمهوری، مسجد جمعه ماله، مغازه های ماهی فروشی و میوه فروشی و فروشگاههای محلی از جاذبه های گردشگری مالدیو هستند ولی به طور کلی بخش خیره کننده این جزیره طبیعت زیبا و آرام آن است.

آب و هوای مالدیو

مالدیو دارای آب و هوایی گرمسیری و در بخشی از سال گرم و خشک و گرم و مرطوب است.  زمستان‌ها با وجود گرما، رطوبت هوا بالاست، باران‌های زیادی می‌بارد و باد و طوفان هم در جریان است. از آن‌جا که ناآرامی دریا، حرکت قایق‌ها و کشتی‌ها بین جزیره‌ها را محدود می‌کند. اما بهترین زمان برای سفر به جزیره‌های مالدیو، هوای آفتابی تابستان‌ و یا شور و هیجان قبل از کریسمس در پاییز است.

خرید در مالدیو

The local market، The Chaandanee Magu، بازار بزرگ ماهی از مکان های تجاری هستند که می توانید از آنجا سوغاتی و لوازم تفریحات دریایی را خریداری کنید اما معمولا لوازم غواصی و ... را از هتل محل اقامت خود می توانید اجاده کنید.

آژانس مسافرتی آرشان پرواز با در اختیار داشتن انواع پکیج های تور مالدیو بهترین سفر را با رزرو هتل در مالدیو و بلیط هواپیما در نظر دارد تا خاطرات سفر به مالدیو را برای شما به یادماندنی کند. برای اطلاع از هزینه سفر به مالدیو، قیمت تور جزایر مالدیو و ویزای مالدیو میتوانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

تور فرانسه شهر عاشقانه ها

تور فرانسه یکی از بهترین تورهای اروپایی است که هر لحظه آن در خاطر مسافران باقی می ماند. شما نیز به راحتی با مراجعه به سایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز میتوانید از قیمت بلیط پاریس، هتل های پاریس و یا پکیج های تور پاریس  مطلع شوید و خود را به پاریس، شهر عاشقان برسانید. تور ارزان فرانسه، تور فرانسه تابستان 96، قیمت تور فرانسه تابستان 96 و هر پکیجی که به دنبال آن هستید را در آرشان پرواز پیدا خواهید کرد.

بسیاری از گردشگران برای دیدن مونالیزای معروف به لوور پاریس معروف ترین موزه جهان می ورند. تور فرانسه و دیدن برج ایفل، قدم زدن در کنار رود سن و دیگر جاذبه های گردشگری فرانسه کلیسای جامع نوتردام پاریس، موزه لوور پاریس، خیابان شانزلیزه پاریس، پل نئوف پاریس، تاق پیروزی پاریس، دیزنی لند پاریس، کاخ ورسای پاریس شما را مجبور به خرید تور فرانسه خواهد کرد.

توریستی ترین مقصد گردشگری پاریس شانزه لیزه احتمالا معروف ترین مرکز خرید این شهر است که به قول معروف از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در آنجا می توانید پیدا کنید.

آژانس مسافرتی آرشان پرواز به شما تضمین ارائه تور ارزان فرانسه را با مناسب ترین قیمت و پکیج های تور لحظه آخری پاریس با بهترین امکانات را می دهد. شما می توانید برای تهیه انواع پکیج های مسافرتی با مشاوران آژانس مسافرتی آرشان پرواز تماس حاصل فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

معرفی چند هتل معروف برای تور های تابستانی 96

با فرارسیدن فصل تابستان و تعطیل شدن مدارس و دانشگاه ها زمان مناسبی برای سفر های تابستانی می باشد . اکثرا برای سفر های تابستانی مسافران به سواحل یا به مراکز خرید می روند تا هم از ورزش های آبی انجام دهند و  هم در مسافرت به خرید بپردازند. یکی از بهترین زمان برای سفر کردن ، فصل تابستان می باشد  ما در این مقاله به معرفی دو تا از بهترین هتل هایی که مسافران تور های تابستانی در آنجا اقامت می کنند می پردازیم.



معرفی تور های تابستانی آژانس مسافرتی آرشان پرواز

هتل باندوس ریزورت مالدیو: 
هتل چهار ستاره باندوس ریزورت مالدیو، هتلی شیک و مدرن است که در کشور زیبا مالدیو در جزیره باندوس قرار دارد. این هتل شیک و زیبا به اندازه تمام هتل‌های چهار ستاره مالدیو دارای امکانات تفریحی و رفاهی است.امکانات این هتل همگی مطابق با استاندارد های بین المللی هتلداری است و برای یک اقامت راحت و آسوده در طول سفر بسیار مناسب است. اتاق های این هتل همگی روشن و بزرگ و تمیز هستند، بسیار شیک و مدرن دکور شده اند و تنوع در دکور هر اتاق باعث می شود همه مهمان این هتل بتوانند اتاقی انتخاب کنند که به سلیقشان نزدیک باشد. گردشگران بسیاری برای اقامت در این هتل با تور مالدیو تابستان 96 به این کشور زیبا سفر می کنند.



 همه ی این اتاق ها بالکن دارند و منظره شان رو به ساحل یا باغ است.از دیگر امکانات اتاق های این هتل می توان به اینترنت رایگان، سرویس کامل بهداشتی، تهویه مطبوع، صندوق امانات، سشوار، وسایل آشپزخانه اشاره کرد. 
هتل دیسکاوری کارتیکا بالی:
این هتل در مجاورت مرکز خرید Discovery در کوتای جنوبی قرار گرفته و اتاق هایی رو به ساحل به همراه محوطه ای مملو از درختان گرمسیری دارد. استخر فضای باز، 3 رستوران و اینترنت رایگان از امکانات جانبی هستند. اتاق های این هتل دارای بالکن های خصوصی رو به باغ، استخر یا اقیانوس می باشند و با تلویزیون 32 اینچ ال سی دی، یخچال کوچک، گاوصندوق و بعضا با دسترسی مستقیم به باغ خصوصی یا استخر اصلی ریزورت مجهز شده اند. مهمانان می توانند در ساحل ماساژ بگیرند یا در سالن ورزشی بسیار مجهز هتل فعالیت کنند. در مرکز فعالیت هتل می توانید برای تورهای مختلف ثبت نام کنید یا برای فعالیتی مانند پرواز با هلیکوپتر بر روی جزایر بالی اقدام نمایید. گردشگران بسیاری برای اقامت در این هتل با تور بالی تابستان 96 به این جزیره زیبا سفر می کنند.


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره وقت سفارت آمریکا به وبسایت زیر مراجعه کنید.
www.arshantour.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

معرفی تور فرانسه آژانس مسافرتی آرشان پرواز تابستان 96 / بخش اول

فرانسه کشوری زیبا در غرب اروپا قرار گرفته است این کشور دومین کشور بزرگ در قاره اروپا می باشد و از نظر فرهگ و تمدن یکی از غنی ترین کشور های در جهان بشمار می رود. فرانسه به قدری زیبا و جذاب است که در سال 2012 به پربازدید ترین کشور در اروپا لغب گرفت به همین دلیل است که تور فرانسه و تور لحظه آخری فرانسه یکی از پرفروش ترین تور ها در جهان بشمار می رود.



شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه است این شهر زیبا یکی از شهر های پیشروی جهان در زمینه‌ فرهنگ ، هنر ، مد و معماری است که همگی این ویژگی ها بعلاوه مردم مهربان و با فرهنک دست به دست هم دادن تا پاریس را به عنوان یکی از جذاب ترین شهر برای گردشگران تبدیل شود. پاریس فقط در فرهنگ و هنر خلاصه نشده است بلکه دارای بهترین رستوران ها و کافه ها و هتل ها و موزه هایی که در جهان بی نظیر هستند را در خود جای داده است گردش گران بسیاری با خرید تور پاریس و حتی تور لحظه آخری پاریس برای دیدن این شهر زیبا به فرانسه سفر می کنند.

آب و هوای فرانسه 
فرانسه به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی که دارد دارای آب و هوای چهارفصل است و از آب و هوای مدیترانه ای گرفته تا آب و هوای کوهستانی . آب و هوای فرانسه به قدری متنوع است که شهر به شهر تغییر می کند ولی به طور کلی فرانسه در طول سال هوا خیلی سرد نمی شود. بیشتر مناطق فرانسه از مهر ماه تا آذر ماه داری بارش شدید و طولانی می باشد و در تمامی مناطق هوا مه آلود است . در اردیبهشت ماه آب و هوای فرانسه خشک ترین روز های سال را تجریه می کند و مناطف جنوبی به ویژه سواحل آن منطقه مناسب برای برگزاری تور فرانسه تابستان 96 است.

 


آب و هوای پاریس

پاریس به دلیل تحت تاثیر اقیانوس اطلس شمالی داری آب و هوای اقیانوسی است و به ندرت شاهد گرما و سرمای شدید هوا در این شهر هستیم. مینگین دمای هوا در پاریس 14 درجه سانتی گراد است. پاریس در فصل های بهار و پاییز دارای بارندگی است بهترین زمان سفر به پاریس فصل تابستان است که مناسب برای برگزاری تور پاریس تابستان 96 است.




برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور فرانسه وبسایت آژانس مسافرتی آرشان پرواز مراجعه کنید.
www.arshantour.net
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour

معرفی تور فرانسه آژانس مسافرتی آرشان پرواز تابستان 96 / بخش دوم

جاذبه های گردشگری فرانسه
فرانسه در جهان به فرهنگ ، هنر و معماری با شکوه خود در جهان معروف است بعلاوی فرهنگ و معمای فرانسه داری مناطق طبیعی و سواحل آرام و بی نظر با چشم انداز های زیبا دارد که گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند از جاذبه های گردشگری فرانسه می توان به قلعه چنانسی ( Chenoncea)، سواحل جنوب فرانسه ، قایق رانی در دریای مدیترانه ، کوه نوردی و شهر پاریس را اشاره کرد اشاره کرد.



جاذبه های گردشگری پاریس
پارس به عنوان یکی از زیبا ترین شهر های جهان شناخته می شود و به قدری جاذبه گردشگری متنوع دارد که گویی از فرانسه جدا است. پاریس با ساخت سازه های بسیار و متنوعی در طول تاریخ که از نظر زیبایی و معماری خاصی که دارد زبان زد خاص و عام است به یکی از توریستی ترین شهر های جهان مبدل شده است از کاخ های قدیمی و بی نظیر، کلیسا ها و سایر بناهای تاریخی این شهر گرفته تا کافه ها رستوران ها و هتل های این شهر همه و همه حکیت از یک شهر بی نظیر و رویایی برای گردشگران دارد از جاذبه های گردشگری پاریس می توان به  کاخ ورسای ( Palace of Versailles )، برج ایفل ( Eiffel Tower )، کلیسای نوتردام ( Notre-Dame de Paris )، طاق تریومف ( Arc de Triomphe ) و خیابان شانزلیزه اشاره کرد. خوشبختانه قیمت تور پاریس نسبت به امکانات و جاذبه های گردشگری این کشور زیاد نیست و گردشگران با خرید تور فرانسه و پاریس به این کشور و شهر زیبا به آسانی سفر می کنند.



هتل های فرانسه

ولی با تمامی این تعریف ها و تمجید ها از معماری ، هنر و فرهنگ فرانسه جای هتل های بی نظیر و لوکس پاریس خالی است به جرات می توان گفت هتل های پاریس جزو بی نظیر ترین هتل های جهان می باشد هم از لحاظ امکان و هم از لحاظ معماری در نوع خود بی نظیر هستند و بهترین امکانات را برای گردشگران و مسافران ایجاد می کنند پاریس دارای بالاترین تنوع هتل در شهر های اروپایی می باشد از هتل های چهار و پنج ستاره گرفته تا هتل های لوکس پاریس. در پاریس هر چه هتل به منطقه‌ی یک و مرکز شهر نزدیک‌تر باشد قیمت و هتل گران تر خواهد بود این به آن معنا نیست که هتل های خارج از شهر یا اطراف مرگز شهر پاریس از امکانات کمتری برخودار هستند ، نه دلیل گران تر بودن هتل های مرکز شهر پاریس نزدیکی به موزه ها و مناطق تاریخی پاریس است. از معروف ترین می توان به هتل هتل الیزه پاریس ( Hotel Elysa-Luxembourg )، بست وسترن پریمیر الیزه سکرت ( Best Western Premier Elysée Secret ) ، سوفیتل پاریس آرک دو تریومف ( Sofitel Arc De Triumph )، کالیفرنیا پاریس شانزه لیزه ( Hotel California Paris Champs Elysees ) و مونالیزا شانزه لیزه ( Hôtel Monna Lisa Champs Elysées ) اشاره کرد.



برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور پاریس به وبسایت زیر مراجعه کنید

www.arshantour.net

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
arshan tour
میز اداری
بهترین قیمت مبلمان اداری
www.fazagooya.com


تبلیغات کلیکی گوگل
شرکت پیام آوران پارسیان
www.papgroup.ir

بهترین مبلمان اداری
مبلمان اداری لوکس آفن
www.afn-furniture.com

best hotel tehran
ferdowsi hotel in tehran
www.ferdowsihotel.com/en

قیمت بره زنده 98
مرکز فروش گوسفند زنده
www.alivesheep.com

جراحی سینه
مرکز تخصصی خدمات زیبایی
www.clinicsurgery.ir

برگزاری مراسم عروسی
خدمات و تشریفات عروس
www.tashrifataroos.com

غرفه سازی نمایشگاهی
طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی
www.rayka.design

برگزاری مجالس
خدمات مجالس صبور
www.tashrifatsabour.com

عینک آفتابی
نمایندگی کارل زایس در ایران
www.maadrac.com

نصب کف کاذب
نصب کف کاذب با بهترین کیفیت
www.azaran.com

برگزاری مجالس
تشریفات مجالس ثمین
www.tashrifatsamin.com

کاغذ دیواری اتاق کودک
کاغذ دیواری اتاق کودک با بهترین قیمت
www.azinzand.com/fa

برگزاری مجلس عروسی
خدمات لوکس مجالس
www.maghsoudloocatering.com

رفع بوی بد فاضلاب
شرکت خدمات فنی آریا
www.evacuation.ir

قیمت ردیاب خودرو
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
www.wizerco.com

جراحی زیبایی پلک
کلینیک چشم پزشکی بینایی
www.binaii.com

آتلیه کودک
آتلیه عکاسی کودک
www.bridalphotographystudio.com

موارد استفاده از دستگاه برش لیزری
شرکت بین المللی پرسناژ
www.personageco.com

تور آنتالیا
آژانس مسافرتی آسمان آبی
www.asemanabi.net

پودر آببند بتن
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
www.clinicbeton.ir

تور آنتالیا
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
www.mehrparvaz.com

عوارض تزریق ژل
کلینیک های تخصصی زیبایی
www.clinichairtransplantation.com

باغ عروسی
تشریفات و خدمات مجالس ملل
www.melalceremony.com

تور روسیه
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
www.alefbatour.com

کلاس کنکور
آموزشگاه کنکور راه اندیشه
www.raheandisheh.ir

قفسه بندی انبار
طراحی و اجرای سیستم قفسه بندی
www.fazasazanamin.com

خرید بلیط هواپیما
رزرو آنلاین بلیط هواپیما
www.jibojet.com

?
?
?

?
?
?

طراحی سایت و بهینه سازی سایت :پیام آوران پارسیان
وبلاگ مبلمان اداری فضاگویا
بهترین قیمت مبلمان اداری
fazagooya.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آفن
مبلمان اداری لوکس آفن
afn-furniture.blogspot.com

وبلاگ خدمات مجالس صبور
خدمات مجالس صبور
tashrifatsabour.blogspot.com

وبلاگ مبلمان اداری آذران
انواع مختلف پارتیشن های با کیفیت
azaran-fazanam.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ثمین
تشریفات مجالس ثمین
tashrifatsamin.blogspot.com

وبلاگ کاغذ دیواری آذین زند
کاغذ دیواری کلاسیک با بیشترین تنوع
azinzand.blogspot.com

وبلاگ تشریفات عروسی مقصودلد
لوکس ترین باغ عروسی
maghsoudloocatering.blogspot.com

وبلاگ ردیاب وایزر
بهترین ردیاب آنلاین خودرو
wizerco.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بینایی
کلینیک چشم پزشکی بینایی
binaii.blogspot.com

وبلاگ مجموعه برش لیزری پرسناژ
شرکت بین المللی پرسناژ
personageco.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی آرزوی آسمان آبی
آژانس مسافرتی آسمان آبی
asemaneabitravel.blogspot.com

وبلاگ کلینیک بتن ایران
تولید کننده مواد شیمیایی ساختمان
clinicbeton.blogspot.com

وبلاگ آژانس مسافرتی مهرپرواز سیوان
آژانس هواپیمایی مهرپرواز
mehrparvaz.blogspot.com

وبلاگ تشریفات ملل
تشریفات و خدمات مجالس ملل
melalceremony1.blogspot.com

وبلاگ آژانس هواپیمایی الفبای سفر پارسیان
برگزار کننده بهترین تورهای خارجی
alefbatour.blogspot.com

وبلاگ مجموعه فضاسازان امین
طراحی و اجرای سیستم های قفسه بندی
fazasazanamin.blogspot.com

وبلاگ خرید اینترنتی بلیط هواپیما
خرید مستقیم بلیط هواپیما
jibojet.blogspot.com

طراحی وب سایت و سئو سایت :پیام آوران پارسیان