در تور گرجستان، شهر تفلیس و باتومی 2 شهر بسیار مهم و دیدنی به شمار میرود. تفلیس یزرگترین شهر گرجستان و مرکز تجاری اداری این کشور است و حدود 2 میلیون جمعیت دارد جاذبه های فرهنگی-تاریخی این شهر خیره کننده و حیرت انگیز است. بعد از تفلیس شهر باتومی دومین شهر بزرگ گرجستان است که در جنوب غربی گرجستان و کنار سواحل دریای سیاه قرار گرفته است. اگر برای استفاده از ساحل و دریا تور گرجستان را انتخاب کرده اید شهر باتومی می تواند بهترین انتخاب باشد.

تور گرجستان لحظه آخری

تور لحظه آخری گرجستان شامل  تور ارزان گرجستان و بهترین قیمت تورهای گرجستان است که با پرواز ایرلاین های مختلفی در اختیار شما قرار می گیرد. اقامت در بهترین هتل های گرجستان مانند هتل پولو polo گرجستان, هتل بتلم, هتل ویولیک, هتل اتو, هتل گرین کویین، هتل الگانس و...  همچنین بازدید از جاهای دیدنی گرجستان با مناسب ترین قیمت در پکیج های آرشان پرواز در نظر گرفته شده است.

آب و هوای گرجستان

بهترین زمان برای سفر به گرجستان با تور تفلیس باتومی فصل بهار و تابستان است. آب وهوای گرجستان به دلیل نزدیکی به کوه در فصل بهار کاملا معتدل است اما احتمال بارش باران های بهاری زیاد است. درجه هوای تفلیس در تابستان معمولا بین 20 تا 30 درجه است و اگر به هوای گرم و مرطوب علاقه ندارید، بهتر است در این فصل به تفلیس سفر نکنید.

هفت رنگ پاییز در گرجستان شهرت دارد اگر از سرمای هوا لذت می برید و به ورزشهای زمستانی علاقه مند هستید پاییز و زمستان بهترین زمان سفر با تور گرجستان پاییز 96 است.